Söndag

2008-12-28 @ 03:10:44
Hallo dudes!
Idag har jag varit med älsklingen en stund, mådde inte så bra så låg med laptopen och kolla film!
Sen pallra jag mig upp för att jag inte orka ligga där längre :O Så träffade Malin, Niclas och Marty.
Det var väldigt trevligt faktiskt.. Nu sitter jag här, 3 på natten och är inte ett dugg trött. Tror det är ngt fel
på mig snart!
Men jag får väll testa snart.

Usch så mycket vänner som har problem med pojkar nu, typ får höra lite olika dilemman.
Men jag tycker att man ska försöka ett tag, sen ska man skita i miffot.
Tjejer uppfattas av killar som gnälliga, har höga krav och tycker för mycket.
Undra varför vi gör det, ligger det inte något i det?
Jag gör det iaf, till viss del. Jag vet inte varför. Men ppå de jag har pratar med så är de rädda att förlora sin pojkvän.
Att om jag inte låter han gå ut på krogen så kanske inte han hittar någon ny.
Men hittar han någon ny så gör han det, tappar han känslor så gör han det.
Har du koppel på honom så går processen bara snabbare, då vill de gå emot "reglerna" istället.
Bit ihop, stannar han så gör han det, älskar han dig så gör han det, inga koppel eller krav kan ändra det.
Man måste lita på kärleken annars finns den inte.
Men blir man spolad så går därifrån, man blir mer intressant om man inte är desperat.
Om man inte vill uppfattas som jobbig.

Men nu orkar jag inte med det dilemmat mer, tror jag var tydligen.
Over and Out.
Emmy

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback