Måndag 3

2008-12-29 @ 01:28:58



Detta charmtrollet ska jag träffa om en vecka ungefär, det var minnsan på tiden. Min förra klasskompis Emma ska ta med sin unge hit till Borås after all och nu ska vi minnsan träffas! Nu ska du få träffa tant Emmy.
Nu får det väll bli sova och förbreda sig för allt imorgon. Kommer bli en spännande dag, allt ska fixas inför nyår och födelsedagen imorgon..
Hoppas Vivi läser detta för nu ska jag tacka henne, hon ska hjälpa mig med mitt hår imorgon nämligen! Tack tack tack..
Menmen, kram och godnatt allihopa.
Over and Out.
Emmy


Kommentarer
Postat av: vivi

höhö varsegood

2008-12-29 @ 10:05:57
URL: http://burny.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback