Onsdag 2

2008-12-31 @ 12:31:57
Men nu är det en ny dag! Nyårsafton, längtar redan till nästa krogrunda.. Ska upp till jönköping med till någongång och gå ut med Jossan. Men vart bär det av då? :) Kommer nog bli jääte roligt, men kanske nästa löning? ;)
Idag bär det av till tullen kan jag tänka mig, sen efter det så drar jag till Chrille. Blev glad för alla inbjudningar, men så får det blir nu. Blir så jobbigt att springa runt.
Men jag tror det blir bäst såhär. Känner mig lite halvdålig idag, men jag drack inge lungt så får la skylla mig själv.
Jag har föresten hittat min nyårsklänning med Malin och Evelina i Måndags, jätte fin!

Kommer ett kort senare när jag är ombytt och klar :) För nu blir det nog vila någon timme och städa lite, för sen är vi på G igen!

Puss på't

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback