aja

2009-08-04 @ 00:36:58
idag har jag jobbat, det var skoj faktiskt. Har jobbat med Jaqueline och vi tjänade pengar när folk vann stora vinster, det var roligt :) Vi får ju inte dricks så ofta, bara tårta :D Men det är okej med (A)
Sen skulle jag verkligen behöva städa mitt rum, det är en total katastrof! Ska ta ngr kort nu och visa i denna uppdatering av min blogg :P Bli inte rädda.


jag kan ju förklara vad vi ser xD
2 flak öl, tomma iof, men skräp, understa hyllan har väldigt mkt gammal ski i de flaken, speciellt de understa för att kunna gömma saker jag inte vill att folk ska se. (Skulle nog inte sagt det)
Andra hyllan har disken, de syns inte eftersom man går in genom dörren till höger, mina föräldrar går inte längre in än dörren, så de ser inte disken (Y) Då kan jag ta upp det när jag har tid (aldrig)
På hyllen syns inget, för de syns när mamma eller pappa kommer in, men en halvdrucken cider iaf sen i helgen (Y)

Till vänster, en gitarr som jag absolut inte kan spela med, två låtar som jag glömt iprincip (Y) Sen alla mina väskor i en stor jävla hög som är fyllda med skit och de orkar jag aldrig rensa,
haha, baljan där borta är bäst, den har jag som spyhink (Y) den är TOM, jag lovar. Men man vet inte när mr. Pizza är framme så den har hamnat i mitt rum :O
Sen gamla postpaket som det varit böcker i :)

ja mer väskor, mer packet från posten, allmän skit som lyckats hamna på golvet, vet knappt vad det är. Kläder.

Det där ligger as bra vid dörren, man får inte in mina föräldrar, de vägrar att gå in, de är perfekt städat i hela mitt hus, vet inte varför jag inte har blivit lika pedant som resten av famlijen. Det ser dom varje dag och jag får höra det varje dag."städa ditt rum" Men jag gör det inte, jag HATAR att städa, folk ser det som lugnande och roligt. JAG FATTAR INTE!!!

Nu kommer andra randomkort :)

Shoot brickan från i helgen, de vr fler på den innan men innan vi shoota upp dom ville vi ha kort :D

Weej, jag gör mat :O MED BRA RESULTAT!:O:O:O:O

whej! kolla vad gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! egen sås, liiiite klumpig, men vafan, det går ner :P Min hemlighet, som ni faktiskt får veta är:

hahahahahahaha, det tog mig en kvart och fatta hur man gjorde dock, trodde det skulle bli potatismos av sig själv när man lagt i pulvret, men sen fattade jag teckniken, vispa.
Sen vet jag dock inte om man har potatismos till lax? skit samma.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback