hahahaha

2009-08-20 @ 12:39:30
jag måste bara berätta om en sak som hände när jag och annika var i göteborg, sånt här händer bara mig!
vi stod på ett torg, random torg i gbg. Så kommer ngr med vita ansiktsmålningar som ska föreställa att komma från 50-talet gående och spelar typ döda eller ngt. så ställer de sig framför all publik och börjar sjunga på ryska (?) eller ngt. Jag är inge bra på språk xD sen står de där och sjunger en stund, så ber jag annika att filma. Då märker jag att en av dom ser att vi filmar, så jag skakar till annika, "de ser oss"
De ser man även på filmen att de börjar ro glo mot oss och vi får all uppmärksamhet av publik och de som står och sjunger. De går mot oss och sjunger, annika filmar fortfarande, jag börjar skratta så jag gråter, men jag vill inte visa de för dom, för de har ögonkontakt med oss. jag backar för att de kommer så nära, då går de efter mig, och annika backar med för att inte bara deras magar ska synas på filmen :P
sen börjar de märka annika med ngn stämpel och jag vet inte vad de håller på med xD

fyfan jag har aldrig skrattat så mkt, och vi lyckades få det på film. Annika har den på sin facebook, ska se om jag taggar mig så får de som är vän med mig där se det :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback