Måndag 1

2009-01-05 @ 10:30:20
ojoj Malin, nu drar det åt sig! Snart blir det piercing för dig :)

Idag blir det ner till stan då och träffa Malin, ska nog in på banken och fixa ett legg med och eventuellt ett bankkort med, vill nog ha ett visa så man kan handla på internet. Men jag vet inte. Kan ju vara bra att ha, vad tycker ni?
Men fy vad trött jag är, kommer knappt upp ur sängen, eller jag har inte kommit upp än. Somnade sent pga av olika anledningar, som att folk inte kan vara tysta eller att ngn inte vill sova.
Men jag har kommit på alla mina nyårslöften nu:
1. Åka utomlands iår
2. Åka till ngn festival
3. Ta studenten
4. Träna när skolan börjar
5. Ta körkort
6. Flytta hemifrån i år!

Utomlands med Andreas tror jag för Malin har inga pengar just nu :( men festivalen blir ju roligast med Malin! Fyfan, men vilken ska vi välja? :D Körkort vill jag gärna ha innan skolan, men just nu går det rätt segt. Men jag hoppas! Sen flytta hemifrån vore en dröm som kanske inte blir sant, det beror på hur mkt jag får jobba och hur mkt lön jag kommer få. Men körkort är nog viktigast tror jag. Hihi, lite tankar från mig, ska gå hemifrån om 30 minuter för att träffa Malin och  Evelajna.
Nu ska jag mysa lite till med Asterix


Puss på er,vi hörs senare!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback