Onsdag 2

2009-01-07 @ 21:31:43
Weej, jag hann hem och skriva lite blogg.
Jag som skulle träffa Mickan imorgon, nu hinner jag inte det :( Ska vara i skolan först, vara på Norrbyskolan först och göra, ehm, det vet jag inte. Sen ska vi ha träning i rapportskrivning inför projektarbetet, helt onödigt eftersom jag kan det. Sen ska vi träffas i gruppen och gå igenom vad vi gjort och vad vi ska göra. Sen ska jag direkt till körskolan och ha körlektion,sen träffa Andreas och åka till honom en stund, sen hem och sova. Så imorgon blir det mycket att göra.
Jag vet inte om jag orkar gå till Norrby imorgon :S Det är så tråkigt tycker jag.
Typ 2 st. räckte upp handen när vår lärare frågade om vi tyckte det skulle vara en rolig grej att göra. Inte för att jag räckt upp handen om det varit roligt heller, orkar inte anstränga mig för henne, vi är inte eniga om något tror jag. Så ja.
Men nu är det som det är.
Nu ska jag se om jag kan fixa ett personbevis så jag kan skaffa ett legg. Puss!

Kommentarer
Postat av: vivi

hade inte ni projektskrivningen idag?

2009-01-07 @ 22:22:16
URL: http://burny.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback