Michael Jackson

2009-07-07 @ 13:49:16
Ja, idag ska han begravas. Jag tycker fortfarande det känns helt overkligt, fick reda på det när jag varit och kollat på Mötley crue på peace and love. Minns fortfarande min och malins reaktion när en kille sa det till oss "ja säkert, michael är säkert död" Så sa vi det efteråt, " tänk om han är död på riktigt så går folk och skämtar och ljuger om det"
Sen dagen efter visade det sig att det var sant.

Sen skadorna på kroppen, han hade 4 stick i hjärtat, brutna revben och massa blåmärken. Ingen som ser kopplingen? De har ju försökt återliva honom, adrenalin i hjärtat, hjärt och lungäddning så revben gått sönder, blåmärken kan också vara därefter eller bara att de fått panik och varit lite hårdhänta på honom eller om han ramlat när han fick hjärtattacken. De skadorna tyder ju inte på att någon försökt ha ihjäl honom. Sen läste jag om alla mediciner i aftonbladet de hade funnit hemma hos honom, det var ju intressant läsning. Allt var ångestdämande mediciner iprincip, inget knark som gjorde livet roligare utan bara mediciner som gjorde det möjligt för människan att klara av dagen.
Tycker synd om honom, englandsturnen måste tagit kål på gubben.



Men idag är iaf begravningen, jag tycker det är katastrof att den inte ska visas i svensk tv, de kan ha bilder på stjärnan död men de kan inte visa när en av de största i världen har sin begravning. Det tycker jag är dåligt. Var det Englas begravning de visa? Sen ska de inte visa Michaels, katastrof.

Sen ska de lotta ut platser till begravningen, det är väll både bra och dåligt, inte kul för de som verkligen avgudar honom och inte få en chans att säga adjö och sen folk som får en biljett ska tjäna grymt mkt pengar på att sälja den, någon biljett låg på närmare en miljon och några på 100 000 på ebay. Sorgligt.

Tänk om det skulle vara så när jag dog, sälja biljetter till min begravning på ebay.
17.00 ska vi iaf tänka på Michael för då begravs han, sen går det massa på tv idag om michael, redan nu 14.10 ska de väll vara något på 4an tror jag. Titta på det som jag :)

Kommentarer
Postat av: Ehli

Sv: Åh, tack så mycket söta du<3



Följ mig med bloglovin är du söt&snäll? (a)



kramkram

2009-07-07 @ 14:00:37
URL: http://ehlis.blogg.se/
Postat av: isabella

vad glad jag blir:) din design var också väldigt fin =)

2009-07-07 @ 14:10:41
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback