wihiliho

2009-06-24 @ 15:49:43
Nu är vi på G, klockan är kvart i 4, malin är här senast halv 6 så då drar vi ner till resecentrum, sen stannar vi till med tåget i herrljunga och stockholm sen är vi i borlänge 12 inatt eller 1 eller ngt.
Fyfan vad galet roligt, men tiden går så dryyyygt. Men jag lovar att när de väl är lite tid kvar så har jag massa att göra, bara att jag inte kommer på det fören jag står i dörren och ska gå :P
Men det känns just nu som att jag faktiskt är klar i tid :O Och att jag fått med mig allt.
Solkräm och brassestol köper jag och malin i borlänge imorgon. Kul att träffa lite mer boråsare som redan är framme och sitter och dricker. Avensjuka på hög nivå, i detta goa väder med.
Men imorgon spelar backyard, volbeat och mötley <3

GAH!


Vad ska jag ta mig till? Men nu ska jag börja om på mötley boken och chilla, orkar inte stressa, allt löser sig :) Ska btw springa igen stockholmcentral sen med min väska med öl, hur fan de nu ska gå till, är ju vakter i alla hörn och kanter. Men jag ska diskret gå med min 30 kg packning genom denna enorma central! Visa Malin vart jag går vilse varje gång jag är där! haha.
Men nu ska jag dra, tänk på mig nu resten av veckan, hur varmt och skönt jag har det :) hihi.

hejdå gullrumpor

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback