godmorgon

2009-11-08 @ 13:51:01
Godmorgon mina snyggingar!
Jag är inte på topp humör för att jag inte sovit så mkt, inatt blev det 12h ungefär, men behöver ju ta igen natten innan med. Men så är det.
Ska jobba idag, det ska bli lite skönt, tror jag jobbar med Linda så vi ska sitta och tjöta och ha det trevligt.
Jag sov hos Annika inatt, eller vi var i hennes brors lägenhet, men han var på fest i Fritsla.
Så vi fick klara oss själva men det var trevligt ändå.
Tappade en del av min piercing så springer runt utan piercing i tungan, har haft den i 1,5år så känns riktigt ovanligt! Men ska sätta i en ny snart när jag orkar resa mig.
.
Jag längtar till nästa vecka ska träffa en som ligger mig varmt om hjärtat :) Min söta vän Jani <3
Ska kolla om maten är klar nu.
Puss!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback