Japp

2009-10-20 @ 13:23:22
Vad ska jag göra för att få dig att stanna?
Vad ska göra för att få dig intresserad. Jag har nog försökt med allt, men ännu så har ögonen inte fastnat här utan glider lätt iväg till folk som är mer intressanta.
Hela vägen hit har jag förlorat vänner för din skull och hoppat över saker som jag inte skulle gjort om du inte varit den för mig som du är.
Jag har faktiskt gjort mer för dig än du märker, offrar mkt för dig och gör allt jag kan för dig även  om det kanske inte alltid syns för dig.
Bara tänk efter så ser du det nog lika tydligt som jag.
Sen alla känslor jag har i mig är så otroligt svåra att beskriva och jag vill det mer än gärna, men jag vet inte hur.
.
Jag förstår att du inte känner samma för mig i alla lägen, ibland kan man tro det och ibland ser man motsattsen. Jag ska vara helt ärlig, skulle nog nästan göra allt för din skull, låter så hemskt att säga det, men jag tror det. Kan inte säga allt för det finns såklart gränser för alla.
.
Jag kommer aldrig vända min kärlek mot dig med hat, jag  har försökt många gånger trycka på delete för det hade varit så mycket lättare, men det går inte.
Jag vet hur mkt jag ångrat mig och tänk på dig dag efter dag och att jag aldrig vågat prata med dig igen om jag gjort ett så lätt tryck som delete.
.
Jag kommer aldrig såra dig, då hade jag gjort det för många månader sen då jag fick mina första känslor. Hade redan då försökt skydda mig och börjat hata dig om det varit så, men jag kan inte.
Jag har sårat många för att skydda mig själv, men det gör för ont att skada dig.
Det är läskigt att jag får ont av att skada dig, det kan sluta illa känner jag.
.
Nu ska jag sluta. Men behöver skriva av mig när jag inte vet vem jag ska prata med. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: herrn

hör upp porris.



Känner ingen förtvivlan. Vem skulle vara mer intressant än du för herrn ifråga? Du är bara en inbillningssjuk fjant, en liten svartsjuk sådan.



Gå och smurfa dig någonstans nu med dina små smurfvänner kanske sälja några bingolotter till några krokna små pensionärer.



Du har allt herrn behöver, jag förstår att du försöker hårt, du är ju trotts allt en bonde, svårt att komma i nivå med en äkta sthlmare. Ni ska se bröllopsfotografen nästa måndag har jag förutspått!

2009-10-21 @ 18:17:46
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback