Filååt

2010-04-15 @ 15:18:15
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår!
Jag firade annika som fyllde 20.
Jag hade överaskningsfest för henne, förbredde allt i tisdags.
Vi var och bowlade och spelade biljard först,
där jag ääägde henne större än störst, iaf på bowling.
Sen biljard ägde jag henne inte alls faktiskt, alla som sett mig spelade kan intyga att jag suger.

Vi gick till systemet och köpte moet och corona.
Sen gick vi till jonas och markus där alla väntade.
Åt tårta och vi körde ölspel på annika.
Sen somnade jag och sov 4h eller ngt, var helt slut.


Alla hade förbrett det så fint när vi kom.
Jag satt med tre partyhattar ett tag ;D
Ja måste tacka till alla som kom och grattis igen annika <3

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback