Jag drömde något konstigt inatt

2010-04-03 @ 08:57:19
Hej!
Ja rubriken är bara förnamnet. Det började att jag var på jobbet (tele2s kundtjänst för de som inte vet) Där sitter vi på telefon. Vi ska hela tiden då vi har möjlighet sig avalible som det heter. Så folk slipper sitta i kö.
Jag satt inte på det i denna drömmen för min dator krånglade, så kom min gruppledare och skulle skälla på mig (Joel Kinnaman av alla). Jag och Joel börjar av någon anledning pussas och han bär runt mig och alla runt skriker av avensjuka (?)

Sen åker jag hem till Jonas och Markus efter jobbet, det var ingen hemma för jonas var på krogen, vet dock inte vart markus var. Sen vaknar jag av att Markus alla kompisar är här, en kille försöker slå mig och håller upp mig mot väggen. Så kommer jonas så berättar jag vad som hänt, så han springer runt och slår alla hans kompisar allt han kan.
Sen helt plötsligt börjar golvet att gå sönder, man hör verkligen hur det knakar. Vi åker igenom golvet och lyckas ta oss ur nästa lägenhet och huset.

Sen kom något ännu sjukare, just den sista frekvensen då jonas kommer hem från krogen drömde jag om tre gånger och det hände tre olika saker. Sen när jag vaknar sista gången kommer jonas hem från krogen. Jag visste inte inatt om jag drömde när jag gick upp eller om jag var vaken. Sjukt läskigt!

Btw, händer idag?

Kommentarer
Postat av: jonsey

Fasiken vad jag är med i dina drömmar, riddare som räddar dig också ;)



puss

2010-04-03 @ 21:30:53
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback