Vilken kväll!

2010-04-04 @ 13:47:12
Hej allihopa!
Haha så jävla komisk kväll igår. Först på förfest på trandared, ner till trädgårn med en jobbarkompis. Sen kom Jonas och två kompisar till han dit. Drack massvis med goda drinkar på trädgårn. Sen gick vi till puls allihopa och dansade och så. Stannade inte där speciellt länge, gick till 49an och åt pizza och köpte med nachos, ost, äppelsaft och rostmackor.
Sen fick jag idén att bada, jonas och markus har ett badkar så vafööö inte?
Vi fyllde upp badkaret innan till kanten sen flög jag i med leggins och bh och jonas efter, det svämade över vatten och bubblor. Klockrent! Vi var som två barn i det där badkaret.
Kastade vatten och hela badrummet var fullt av vatten och bubblor, det är fortfarande blött nu på morgonen.
hahaha, riktigt roligt var det :)
Kul natt Jonas, min fina vän v
Nu ska jag kolla på Johan falk (Joel Kinnaman egentligen) och halvsova.
Hem ikväll och sen träffa Emma med sin son Filip imorgon!

Kommentarer
Postat av: jonsey

Haha, skönaste kvällen på länge!



<3

2010-04-05 @ 01:20:01
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback