Godmorgon

2010-02-24 @ 11:40:13
Nu vrider jag dygnet fel igen,  vaken på natten och går upp sent.
Bara för jag jobbar kväll, då tar det fan ett tag innan man är redo för att sova.
Kollade på en underbart fin film igår, prinsessa.
Riktigt bra var den, måste ni se :)
.
Snart ska jag börja göra mig iordning för vid kvart i 2 ungefär komma Linda och hämtar mig.
Då ska vi svänga förbi och hämta mitt busskort, sen ska vi till jobbet.
Hoppas det är lika roligt idag!
Som vanligt ;D
Dock var jag så hes de sista igår så jag inte kunde jobba, tappade rösten hela tiden.
Så jag gick runt och hjälpte folk och lyssnade på jennys samtal.
Det var roligt :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback