fuck you

2010-03-16 @ 14:21:51
Fan, allt är bra. Varför grämer jag mig?
Varför går jag ner mig så jävligt för dig?
Varför tillåter jag dig förstöra mitt liv som du gör.
Du har förstört mig, jävla idiot.
Men ändå har du förtrollat mig totalt.
Helt sjukt.
Fattar inte vad som håller mig kvar, kärleken har förstört mig.
Allt förstör mig.
Låt mig vara!
Jag vill ha kärlek men ändå sparkar jag på den.
Jag vill ha en pojkvän ändå tar jag avstånd från killar som kommer mig för nära in på livet.
Hatar att du förstört allt, hatar att jag inte glömt dig,
jag hatar att jag faktiskt är totalt nere i dig.
Hur gick det till?
Vad gjorde du? Varför stack du?
Varför är jag som jag är?
Ja stora frågor när man går ner sig.
Vad gör jag för fel?
Varför vill jag ha kärlek när jag hatar den över allt?
.
Varför saknar jag den person som sårat mig,
varför?
Nej nu skiter jag i detta.
Kan ingen vända på detta?
Vart är mitt själsfrände?
Vart är den kärleken jag letar efter?
Dyk upp nu snart innan allt blir mitt liv blir mer kaos.
Vill inte ha en ersättare, vill ha dig.
Eller en person som kan visa att det han hade var skit.
.
Förstår folk som inte kan prata med mig,
jag är hård som sten och skämtar bort min sorg.
Nej nu ska jag inte skriva ner allt på min blogg.
Skiter i detta nu.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Herrn

Har insett att man måste bli den man vill vara inte vara den man är, man är fel uppfostrad av sina föräldrar, det är att hitta sig själv - bli den personen man vill vara. :)



Du är väl en krigare? Då klarar du dig, och sök inte dig till killar med dålig sjkänsla det gjorde du fel med mig, men tack för boken den kommer hjälpa mig.



Jaga inte kärleken den hittar dig när du är mogen för det!

2010-03-18 @ 17:24:01
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback