Hejsan

2010-03-07 @ 19:15:53
Heej!
Kortfattad helg:
Fredag.
Var jag hos Markus, arbetskamrat och vän.
Linda och jag satt och fixade oss, lyssnade på musik med Markus och hans bror.
Sen kommer Chrille dit med,
vi spelade sanning och konsekvens.
As skojsigt.
Sen ringer Markus, Berg, Micke och Fredrik. Vill ha öl.
Fixart, sen drar de iväg, kommer tillbaka och vi drar en sväng till svaneholm eller ngt.
In till stan igen, Glömde ngt så tillbaka dit igen. Sen in till stan.
Till Markus, Sen hem till andra markus i dalsjöfors och lämna en telefon.
In till stan, festa en stund till. Halv 7 på morgonen var jag och markus hemma hos mig.
.
Lördag:
Vaknade vid 11, markus vaknade 2, då åkte han hem med micke och skulle göra ngt.
Så var jag med Annika.
Vi kollade på tv hela dagen, var jääätte bakis.
Sen vid 7 frågar markus om jag och annika vill med och spela curling.
Humm, ja visst tänkte vi.
Sen kvart i 9 ringde Emma och frågade om jag ville jobba på trädgårn.
Jag åkte med henne dit och jobbade till halv 3 på natten.
Sen hämta markus, micke, tobbe och Robert mig.
Vi började festa och tvingade upp Annika ur sängen.
Åkte till dannike och spelade bowling på wii.
Sen åkte jag till markus vid 5 tiden tror jag.
Sen upp idag, kände mig inte riktigt hundra måste jag säga!
.
Söndag:
Idag har jag inte gjort många knop.
Kollat på tv, väntar på blåsningen och sen ska jag se wallander mastermind (Y)
Måste skärpa mig och uppdatera mer. Filåt!
.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback