Känslor..

2010-03-28 @ 20:07:22
Jag har och hade en vän, en vän som kom mig riktigt nära.
Kände att vi förstod varandra och hade så himla roligt ihop.
Sen bara jag kände hur saker förändrades sakta men säkert,
du började förändras, märkte att du försökte dölja något.
Sen fick jag det rätt i ansiktigt, "Emmy, han tycker om dig"
Jag blev faktiskt riktigt förvånad.
Var ett riktigt slag i ansiktet för jag visste inte om det hade förstört allt eller vad jag kände.
Men jag ville faktiskt inte försöka bli mer än vänner. Låter hemskt men vill inte förstöra dig.
Det gör jag om jag testar så du ser hopp och sen drar.
Efter att jag berättade hur jag kände och att det inte var ömsesidigt så hörde jag inte av dig på länge.
Sen fick vi kontakt igen mer och mer.
Känner nu igen att smsen på fyllan och allt, jag vet inte hur jag ska göra.
Jag vet inte hur jag ska reagera eller agera.

Det måste vara hemskt jobbigt, förstår inte hur du orkar.
Gör det du tycker är lättast.
En dag hittar du din rätta och jag min.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback