Tuff helg

2010-03-28 @ 19:48:28
Heej!

Jag har verkligen haft en tuff helg, men underhållande och rolig. I fredags var jag först med markus, sen drog jag till en jobbarkompis som heter patrik, där satt vi en stund och drack sen drog vi ner till trädgårn. Där drack vi massvis med goda drinkar och öl tills kvällen gick mot sitt slut. Vaknade av en vibrerande väckerklocka? Vilken idiot har en sån?

Sen åkte jag till Markus och Jonas, satt där en stund med Annika. Sen drog vi till en fest på trandared där de iprincip satt med smooking och drack champagne, men riktigt trevliga killar faktiskt!
Sen drog vi till xoy, grymt mkt folk men sprang före kön (A) *Kändis* Nej en killkompis fixa in mig.

Sen idag var det jobb, gick inge bra när man sovit så mycket som tur var så var det inte så mycket att göra så kunde gå hem. Nu är det en ny vecka och nya möjligheter!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback