Onsdag 1

2008-12-31 @ 12:24:24
Hej alla vänner!
jag kan ju börja med att tacka för allt, igår var underbart från början till slutet, typ. :)
Det började med att de glömde gå in och sjunga för mig :O
Sen kom mormor och morfar klockan 12, då fick jag ett halsband och ett kort på mig




Det halsbandet som jag håller i fick jag! Mycket nöjd.
Sen fortsatte det vid halv 1, då kom Malin, sen lite senare kom Annika och David.
Då fick jag ett ljus från lagerhaus, ett presentkort från sf, sen fick jag två kuddöverdrag från lagerhaus.
Tack sötnosar!
Sen kom Evelina, mycket trevligt tycker jag :D
Sen kom Daniel, Jonas, Jöns och två till. Vet inte vad de heter, då fick jag en plastgran man sätter i usben, haha, den byter färg med, hur schygg som helst :O Tack för att ni kom förbi!
Sen kom älsklingsLotta. Då fick jag en tröja som påminner lite om en jacka, skit fin, en vänner bok :D Alla fyllde såklart i! Sen en hjärtmus jag kan ha till datorn, sötaste någonsin!Sen även av henne fick jag ett överdrag till kudden.

Sen rammlade det inte mer gäster som var från släkten. Då fick jag pengar och smink. Trodde jag behövde pengar till kvällen men naje :D
Sen hade vi lite förfest hos mig sen blev det Swing! Det var lite folk, men det var jätte roligt faktiskt. Malin fick med sig kocken hem, haha ! :D Sötnos! Men jag blev jävligt full utan att spendera en krona på krogen. Jo 70 kronor eller ngt på blackjack som jag fick en del av tillbaka i en sån maskin. Vaknade med kläderna på, då är det fan lyckad kväll dagen innan.

Men som jag sa innan, TACK för allt igår. Ni lyckades göra min kväll helt jätte bra!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback