Söndag 3

2008-12-28 @ 22:02:28

Kom precis hem från coop, var där med Malin och Andreas.
Fick bli lite glass och en dricka, unna mig det efter jul (;
Jag sitter och funderar på min födelsedag, för jag hoppas att några jag känner läser detta!
Jag vill att de närmaste kommer hem till mig på dagen eller något för att umgås och tjöta :)
Sen på kvällen får det bli swing efter många om och men så fick det sluta där,
menmed tanka på vilken dag det är på onsdag så blir det lungt för många så jag hoppas inte folk känner att de inte vill komma för att de är nyår dagen efter. Vi ska bara fira lite och ha skoj!
Swing är ju billigare denna afton med :)





 

Min favorit kan man lätt säga (:



 


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback