090401

2009-04-01 @ 13:23:54

Hej
Ja, idag ska jag busa med ngn, men jag vet inte med vem.. ska inte gå någonstans fören jag kommit på någon. ojoj.. Vem blir mitt offer? hahahaha. Fyfan vad jag älskar detta. Tror Jani får stå och bli mitt offer, men vad ska jag hitta på? mina förra år har varit klockrena så idag får inte bli sämre.. jag har till ikväll på mig pga att han är i jnkp nu. hahahahaha, jag är ond. Ge mig tips!

Kom igen nu mina trogna läsare!!

Sen hämtade min trogne efter följare och hjälpare marty mina studentgrejer i måndags, de bör ni få se!







Hoppas ni får en bra dag och sen ska jag berätta mitt första april skämt och hoppas att jag inte blir lurad. hejdå :) 


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback