090408

2009-04-08 @ 12:14:29
helloo fjantisus :)

I helgen, vilket är lite sent att prata om ni egentligen, men ändå, i torsdags var jag på swing med bobo, träffade mickan där ochsådär, säkert mer folk, men minns inte det här, i fredags jobbade jag, sen hälsade jag på Malin vid tonic, drack lite, sen i lördags var det elfsbooorg, äntligen startar det :D 1-1 tyvärr, men vi hade super kul innan och under matchen ändå! Fullt med jävla stockholmare i hela stan, vissa mer trevliga än andra.. Sen blev det tonic på kvällen med malin, muchos trevligt :)
I måndags var det grillning i sparsör, ganska mycket folk där, för att vara i skogen ;) Jag, Malin, Annika, Jonas, Johan, Linn, Bluff. Av de jag kände, sen var det några jag inte kände. Men det var skoj, väldigt skojsigt.
Mmmh :)

Igår kollade vi på fotboll i sexdrega, 2-1 tror jag, var så kallt så jag höll på att frysa fast. Ingen som ville värmas :O DÅLIGT. haha.
Idag ska jag träffa Malin, så jävla tråkigt väder bara..
Köss och smek fingerlek

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback