090409

2009-04-09 @ 12:10:01
Men jag, måste skriva av mig lite i min blogg. Jag skiter i om folk tror jag vill ha uppmärksamhet, för jag skriver vafan jag vill här och du behöver inte läsa det. Men jag är så jävla lack. Jag tänker skita i dig nu, jag orkar inte med lögner, jag tror eller jag vet att jag kan klara mig utan dig. Alla frågar om dig,jag skyddar dig så gott jag kan, men nu orkar inte mer. Jag kan svartmåla dig hur mycket jag vill, men jag tänker inte göra det. Är så jävla trött på dig, snälla sluta drick alkohol. Du kan inte handla normalt eller bete dig som en normalt funtad människa. hahahahaha, fyfan vad arg jag är. Men jag blir så jävla trött, ta dina jävla lockar och kör upp någonstans. Tjing på dig förfan. haha, smög in ett vivi uttryck med.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback