090420

2009-04-20 @ 18:45:06

The big love and sex test of 2009.


Är du kär just nu?
Mja :$

Har du kysst någon idag?
Näj

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Ja J

Har du ett förhållande?
vät inte

Om nej, varför inte?


Hur många har du varit tillsammans med?
3 st

När förlorade du oskulden?
16 tror jag

När går gränsen vid otrohet?
Beror på

Har du varit otrogen och om ja, varför?
mm, vet inte.

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Nej ;S

Är du romantisk?
Nej, inte speciellt. Men kan nog

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
nej

Är du svårflörtad?
Olika

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
jaa

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
Jonas? Tror jag

Hur länge höll det?
ngn månad?

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Ja

Har du lekt med någons känslor?
ja, det har hänt. När jag var liten och elak

Har du haft sex med över 20 personer?
Nejeeeee

Hur länge höll ditt längsta förhållande..
1 år och lite till

... och ditt kortaste?
haha, ngn månad

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
det beror på, det är as skönt att vara singel, fritt liv. Men älskar att ha någon att komma hem till och vet finns där vid ens sida hela tiden

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
hahahaha, ja hela tiden

Är du en bra pojk/flickvän

Jag hoppas det

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
-

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback