090421

2009-04-21 @ 18:28:45
usch, känner mig orolig, konstig i huvudet, konstig känsla i kroppen, det kryper, känner att något är påväg att hända eller något. Något känns inte bra, något är inte som det ska. Kan det bero på att jag inte sovit inatt eller att jag inte ätit idag, ska upp och äta. Det bara slog till nu, fy, var glad innan.
Jag är osäker. Väldigt osäker. Ger jag mig in på något som kommer få mig att falla under jordens yta? Jag vet inte. Men testar man inte får man aldrig veta. fan. jag vet inte, orkar jag? jag vill men vågar inte. Mitt hjärta och hjärna sammarbetar inte direkt. Jaja. Jag vill, du vet jag vill, eller vad säger du magnus uggla? (:
Milda matilda, nu ska jag gå iväg och dricka kaffe, hjälper inte att sitta här.

Ärlighet, det minsta man kan begära tycker jag, men jag vet inte ens om jag klarar av att höra den? I vissa fall, Ja, i vissa fal, Verkligen inte. Men samtidigt, jag tror jag skulle bli mer sårad om sanningen gått runt mig, så jag får reda på det sen. Så har det alltid varit, ingen vågar säga sanningen, det gör ont. Det gör nog mer ont.

/, em

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman har inte allt för stora förväntningar på allt som händer, allt går i sin egen takt. Vissa saker är menat att bli andra inte. Men om man inte ger saker en chans så får man aldrig veta. Du är bara en rädd liten plutt, man har egentligen ingenting att förlora på någonting om man ser det optimistiskt. Lev livet istället för att kolla på när andra gör det!

2009-04-22 @ 00:51:18
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback