090421

2009-04-21 @ 16:54:31
ja,löning snart. me like :)

Idag har jag varit på min apu, det går kanon. var skit nervös första dagen, men nu känner jag mig som en i gänget, av någon anledning. Är på en dagverksamhet för en blandad grupp, några i rullstol och några med downs syndrom oså. Mycket kul är faktiskt! Vi satt och pussla idag, jag blev helt utslagen, blir tokig. De sitter med pussel med 1000 bitar i elle mer och är duktigare än mig. Sitter och syr och stickar, jag skulle aldrig klara det där :O
Sen var jag och solade, måste komma igång nu, vill inte se ut som en blekfis mer. Sen imorgon, gash, ska till tandläkaren klockan 7, fyfan. jag vill inte, kommer klaga på att jag inte använder tandtråd som varje år och villa att jag tar ut piercingen som förra gången. Jag orkar inte, sen ska de borra och stoppa saker ner i halsen. Nej. Inte min grej alltså, vita rockar, fyfan jag ryser.
Nu ska jag plugga, en inlämning klar igår och nu ska jag ta nästa, gör de saknerna jag inte lämnat in först, sen de som ska in snart. Bläabläabläa.


/, em

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback