090427

2009-04-27 @ 16:39:19
Jahaja, då var det en bra dag i skolan, nästan. De slutade bra iaf, träffade vår handledare i projektarbetet! Fick våra betyg, haha:
Handledaren:
Hoppas det är okej för er, att jag ger er alla MVG.
Jag:
Jag vet inte om jag ser något problem i det iaf?
De tre andra:
Ne, inte vi heller

haha, det var roligt! MVG, vi hade ett unikt arbete som ingen annan gjort. Det är LITE coolt. Så vi fyllde alla kriterier till MVG, det gillade vi. Vi funderade på att dra ut och dricka champagne. Men ist ska de ut med idrotten och ha hajk, HAHA. Emmy och hajk går inte hand i hand. Aldrig. Gå ut och gå, i värme och kvav luft, grilla korv och lukta uteliggare sen gå tillbaka, aldrig aldrig aldrig. Så jag drog hem och firade med mjölk istället. ska städa mitt rum med.

Grattis Emmö :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback