090427

2009-04-27 @ 11:38:42
hej allihopa.
Jag ska någon dag förklara hur nu denna helgen varit, nästan lika givande som förra. Men denna var nog liiite värre, om man ser det på ett sätt, men den var också 10 gånger bättre.. haha, låter logiskt va? Men den var både rosa moln och helvettes mörk!
Jag vet inte vart jag ska börja, för de jag berättat de för kan ju intyga detta serrö. Sen nu sitter jag med psykologiboken i högsta hugg, not. Hade ett läxförhör nyss, hahahahahaha. katastrof. Orkade jag plugga igår då eller? sov 12 timmar inatt, det var inte ens tillräckligt. 5 timmar på 2 dygn är inget bra alls. Sen föresten, igår, när jag kom hem och mamma såg mig så började hon skratta! Hon trodde jag hade sett världen falla framför mina ögon, så hon gav mig jordgubbar och glass sen bädda hon ner mig och min dator :D OCH inte nog med det, hon hade gjort bröd, så de fick jag med, de var så nygjorda att smöret smälte på. OH, så ska man ha det när man kommer hem. Kanon var det!

Sen idag på internet kom det upp på skolans kalander att studenten snart är här, vi ska betala någon för lastbilen idag med. haha, är glad att jag inte planerar sånt där, då hade vi fått gå runt på alégatan. Hade med varit roligt iof! Gå runt med en skylt: Vi fixade inte ens en lastbil.. Hahaha, hade varit klockrent.
Ja, sen peace and love biljetterna ska jag köpa med, kanon bra..

Jag går runt med något man kan busa med, Jani vet vad, jag visade det för vivi, fan vad kul man kan ha med dom egentligen. Man ska inte knapra i sig det själv men busa med folk, lägga det i någons mat. HAHA, fan vad skoj. Ser det framför mig. ojoj. Men jag ska spara det! hahahahaha, och igen, hahahhah! Kan bli jobbigt för de som blir utsatta. jaja. Nu ska vi tänka på något annat. hahahaha!

Nu ska jag fortsätta arbeta eller bara sitta på internet. Kommer bli färdig i tid ändå :)

/, em

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback