Arbetsmyra!

2009-04-30 @ 00:16:28
Hej allihopa.
Idag har jag köpte från morgon till kväll, klockan 8 var jag på apun, sen vid halv 4 drog jag vidare till mitt arbete, på bingon var jag 16-23.30 . En krävande dag. Men det har gått bra, för nu har jag lång lång helg, imorgon blir det grilla hos Annika, det blir mysigt. Sen på fredag är det jobb igen, sen lördag ska jag vara barnvakt till Lindas lille trollunge :)

Dagens..



1. Klippt till min jack daniels tröja!
Det börjar bli klart, men ska få de perfekt innan jag är helt nöjd

2. Kirrat alkohol till helgen
Det är ett måste!

3. Kortege imorgon
Hur det nu kan bli dagens plus? Men det har gjort mig lite gladare för man har haft ngt att se fram emot!


1. Arbetat 16 h idag
Det är inge bra för kroppen!

2. Ont i huvudet
Har haft ont i huvudet stor del av dagen, är så jävla kvavt ute!

3. Allmänt nere
Har kännt mig nere ett tag nu, känns som att jag inte har mkt ork kvar för allt. Ge mig livsglädje ngn nu!


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback