blä

2009-08-20 @ 12:27:02
jag är så trött på allt, jobbet går åt pipsvängen för alla iprincip just nu. Jag vill inte att situationen ska vara som den är, speciellt inte när de slår så hårt. Jag hoppas verkligen inte det är som alla verkar tro. Blir grymt besviken då.
Men jag ska hålla lågan uppe och försöka att göra det bästa av situationen. 

Idag blir det jobb, imorgon blir det jobb, lördag ska jag till Annika och vi ska kolla på under ytan och the green mile. Älskar the green mile, fyfan vad jag grät första gången jag såg den. Blir jag och annika på lördag xD sen söndag, JOBB JOBB JOBB! :P 
Sen nästa vecka börjar alla ordinarie igen, ledig ledig och lite mer ledig :P

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback