gomorgon, eller godmiddag?

2009-08-11 @ 11:31:58

jag har varit uppe en stund nu, sitter på tåget mot stockholm! Jag bytte piercing igår, lyckades faktiskt göra allt jag skulle göra. Är imponerad av mig själv. Hann tillomed ta en fika med min kära arbetskamrat Jaqueline :) Sen direkt från fikan till Göteborg, regnade men det gick. Vi hade roligt och har mkt att prata om som vanligt :D Gillar att umgås med dig Annika! :)



Köpte en ny percing igår med, rekomenerade mig att itne byta, men det sket jag i. Jag tyckte den var fin så då gjorde jag som jag ville. Som vanligt, hjälper de mig inte så gör jag det själv, större risk, men så äre :D

Nu ska jag surfa vidare på x2000 mot Stockholm.




Grattis Jani aka miniprinsen på 20 års dagen :)


Kommentarer
Postat av: evelina,

Haha, klart jag läser din blogg vettu ;) hihi, okejokej, hoppas det inte blir infekterat eller nåt då iaf :) ah, den med paljetter, den va fett snygg i alla fall! :D haha, rea är ju alltid nice ;)

2009-08-11 @ 14:21:51
URL: http://kanelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jo da helt okej är med min bästavän så det är jätter bra, kanske kan följa varan via blogglovin gillar din blogg :)

2009-08-11 @ 16:01:29
URL: http://tingelling.blogg.se/
Postat av: ronja

gjorde det ont att tå hål där ? har du hål på några andra ställen ? eller tagit hål nån annan stans förut :)?

2009-08-11 @ 21:28:58
Postat av: Annika

Jag gillar att umgås med dej också :)

2009-08-13 @ 23:20:31
Postat av: Linda

nästan likadan piercing som min, bra val emmy! ;)

2009-08-14 @ 23:52:13
URL: http://lindaahakansson.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback