hejsan

2009-08-05 @ 11:52:29
ja nu var jag igång igen, igår eftermiddag drog jag, annika och malin ner till stan, så träffade vi roxane på bussen. Satt och tjöta och har kul som vanligt, så skulle hon till de ny öppna stället i borås, det heter lilla bränneriet eller ngt xD så vi följde med, beställde in en kanna öl, sen blev det 3 st till slut och cider på det. Allt detta slutade med att vi beställde in nötter och kasstade för att träffa munnen. Malin drack inget men jag och annika drack mkt!
Sen ringde Andersson och bobo och de skulle på fest, så vi åkte givetvis med. Där var de 3 nissar till och vi hade faktiskt riktigt roligt. Malin åkte hem för att hon skulle jobba idag och sen drog även Annika och David. Då var jag kvar med 6 killar eller ngt. Ingen blev trött, så jag blev nerbäddad i sängen som ett inslaget paket av Tobbe :P Där sov jag skönt, var dock lite varmt på morgonen. Då drog jag ner till stan och nu är jag här. Är så jävla bakis, men jag orkar inte sätta mig i det hemska ljuset som är utanför. Men jag gör väll det ändå, orkar inte vara så rosa mer nu ;)

jaja, ikväll blir det arbeta. Puss på er!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback