hellu

2009-08-03 @ 11:34:25
Jaaaa, jag har varit dålig på att skriva, men jag har inte varit hemma på tre dagar så det är därför, sovit på två olika ställen så drf. Var ju i göteborg igår så sov hos min kusin med malin och hans kompisar, sen i fredags och torsdags är det en hemlis (A) neej, det är inte så hemligt men aa.
Men fan vilken rolig helg det har varit om man räknar med torsdag, men jag har fan inte sovit ngt alls!

Jobbade igår direkt när vi kom från götet, (Y) missade nästan bussen i kinna, då hade jag blivit grymt sen till jobbet, men det slapp jag. Så satt jag och Natalie och planerade hennes födelsedag, ska vi se om de blir lyckat :) när jag är med så blir det nog kanonkul! :D

Och i lördags träffade min kusin sångaren i u2 på stan efter konserten, jag tyckte det var rätt coolt, de fick hans autograf och grejer! Nice :) Sen visade kusinerna how to do it och shootade!

Men nu ska jag fixa alla kort från i torsdags av annika, sen ska ni få se dom, JÄTTE fina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!= )

2009-08-03 @ 11:35:39
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback