hjääälpmig

2009-08-26 @ 11:36:28
idag är jag bakis. Jag märkte att jag satt vid datorn igår innan jag somnade, minns dock inte vad jag gjorde:O haha. det är lite hemskt. Minns inte att jag varit inne på facebook, men det har jag. nej usch.
Men vi hade riktigt roligt igår, alla bord satt ju ihop nästan, folk pratade med varandra o blablabla. Det var skoj. Massa folk på stan man inte kände igen, en kille drog ju tag i annika tills jag räddade henne, ska lära henne "dra-åt-helvette-blicken" så får man ingen som börjar dra i en :)

Sen köpte jag ett  fodral till min dator, 3 av 5 Håkan skivor, vill inte ha det nedladdat, vill ha hans underbara skivor, jag köpte nikki sixx bok på svenska, Ville ha båda, den engelska är ju klart bättre pga, det är hans egna ord och inte översatt, engelska tkr jag kan beskriva saker på ett bättre sätt och det låter klart bättre. Jag vet att det finns fler anledningar till att den engelska boken är bättre. Sen köpte jag en tröja, stor go mjukiströja från cubus, de stod "All or nothing" på :) tycker de stämmer in rätt bra på mig så.

Idag ska jag spendera min dag till att vara bakis, sen börjar jag jobba om 4 h så tills dess är det synd om mig, sen ska jag möta linda och 8 timmars jobb.

Tack alla för igår, hade jätte mysigt och roligt,  ska in och kolla mina pengar nu och se om jag är lika tacksam då ;)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback