lite kort på mina nya saker :)

2009-08-26 @ 13:32:52

datorn är ny, mini pc, 10.1" (Y) sen köpte jag ett skydd till  datorn med!


den engelska (häftad) och den svenska, (pocket) boken är mkt häftigare på den engelska eftersom den är häftat. Ska visa ngn dag, sidorna är inte av papper, orkar inte förklara, men mkt coolare iaf


Håkan <3 fattas två skivor, de ska jag köpa med snart :)

Min bibel först, Håkan hellströms bok såklart, Nikki sixx, My heroin diarys, Ego girl, Carolina Gynning, Det ska bli ett sant nöje att döda dig, Magdalena Graaf, Att älska som en porrstjärna, Jenna Jameson, vingklippt ängel, Berny, Spelet, bok om hur man flörtar (Y), Zebra flickan, Sofia Åkerman, Nikki sixx bok igen :) Min fina samling!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

trevlig boksamling (:

2009-08-26 @ 20:42:34
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback