lite nya kort

2009-08-24 @ 13:49:26
detta är lite av de som hänt de senaste dagarna.
Men har inte mkt kort från i helgen, för den har jag spenderat med varm kudde på magen och massa filmer, jag och annika har sett, the green mile, män som hatar kvinnor, låt den rätte komma in, i taket lyser stjärnorna, wallander tjuven, beck advokaten och gamen eller vafan den heter, sen såg vi en serie som gick i onsdags på fyran, de stora grå, om spöken. var inte så bra men. Har varit en bra helg :)


från en affär i göteborg, massa band grejer, rock ngt. Minns inte riktigt :) var där med annika för en vecka sen

<3

har upptäkt att jag är kass som fan på hängagubbe :P

nu börjar äntligen de jävla blåmärket försvinna, efter 2 veckor?


haha, jag tyckte jag var klar när jag sålt klar på jobbet xD

jaqueline :)

jag tror lille katten gillar mig och mitt ben :P

och den kramar mig, hihi. sötnos sotis

datorn komm idag juuuu :D

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback