nej nu jäävlar!

2009-08-27 @ 10:57:02
Nu ska de bli Diss och Hiss lista!





1. Stockholmsmodet
Ja ni vet nog vad jag talar om! Okej, jag älskar bandana på benet, men dessa JÄVLA snoddar? Jag kanske är jätte gammal, snart 19 år, men jag ser verkligen inte nöjet. Gå upp 30 minuter tidigare för dessa snoddar? sen ser det grääääsligt ut. Nej bort med stockholmsmodet!



2. Fjortisar
Jag får ont i magen av att se det, FJORTISAR. Jag hatar hur de tror att de är snygga och går med hög näsa när de ser ut som fan. Jag tänker inte säga allt vad jag tkr, men aa. De som känner mig har fått höra det måånga gånger!



3. Uttrycket "Du förstår inte, du är för ung"
haha, jag blir as irriterad ja får höra det varje gång jag jobbar, av en kund eller en jobbarkompis, igår pratade linda om estonia, böckerna "svenska hjärtan", jaa. Sånt som hände då jag inte ens var född. Ska börja säga "Du är för gammal du fattar inte" till dom, då blir det nog andra bullar i ugnen :P Då leker jag nog med döden!





1. Rockare, specielt dregen och nikki sixx såklart!
Allt med rockare gör mig tokig, kan inte beskriva det, en svag punkt för mig iaf! Nästan allt inom detta ämnet kan jag hissa, nitar, lack-legins, bandanas, converse, jaaaaa ni förstår. blir nästan kåt här. Nästa punkt :)

2. Tatueringar
Snart är det dags, vill tatuera mig, jag ska ha tatueringar som de personer jag ser upp till har eller som beskriver de personer som betyder mkt för mig. Som dregen, jag vill  ha hans leopardmönster på armen. Tillexempel, sen kan kanske ngn vän ha en symbol ngnstans på min kropp, kommer aldrig skriva ngr namn. Men vill inte ha ngn tatuering som inte betyder ngt för mig, då kommer jag tröttna. Men vill ju tatuera hela högerarmen när jag är klar :D

3. Musik
Det är det som betyder sjukt mkt för mig just nu, gör inget annat än lyssnar på musik, Håkan Hellström, Mötley crue, Guns n roses, skid row, dirty penny, simple plan, green day och sum 41. Ja you name it. Jag  har börjat läsa alla texter och lyssnar nästan bara på musik som berör mig med texten, eller att rösten i låten bara smälter mig. Som vince neil. Älskar rösten till 1000, samma som dirty pennys.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback