nu kan du få mig så lätt

2009-08-19 @ 12:40:44

om är uppe på taken alla är högt över staden
Sommaren snurrade fort, när vi bara snöade bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand 
Vi är inte såna som i slutet får varann

Och alla bara pratar "är det sant" och "jag har hört om dig" 
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen 
Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna 
Alla dansar och jag tänker är du också själv, var är du ikväll

Vem kysste Elin bakom ryggen på Marie 
Var det den store poeten som hon var förälskad i 
Fanns det en plats i hennes värld för två 
Snälla skicka ett vykort för jag undrar så

Och jag undrar vad som händer i vår del av stan 
Vinden håller tal vid en hamburgerbar 
Den har blåst sig trött och alla flickor har gått hem 
Du var sötare än dom men jag slängde bort det igen 
Jag slängde bort nån slags vän...

Det var så mörkt 
Den kvällen jag gick hem 
Jag hade hoppats på något, hoppats på något 
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt 
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt 
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt 
Om du vill ha mig, nu kan du få mig 
Lura mig nej nej vad folk än säger


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback