stockholm

2009-08-30 @ 21:22:07
allltid lika skönt att komma iväg dit måste jag säga :) träffa jani, nu söp vi hela helgen och slappade väll inte så mkt. Men det var roligt :) inte ofta jag lyckas bli för full två dagar i rad (Y) Ingen mat. Kan säga exakt vad jag ätit, i fredags, frukost, lite fil och en knäckemacka, sen smakade jag på janis pommes på kvällen, sen började vi shotta, då var inte mat gott.
Sen när jag spytt (xD) så började jag äta rå korv, ville tydligen inte ha min grillad (?)
Sen på lördagen, upp äta frukost när jag kunde det, sen iväg hem till jani, in till stockholm, träffade bobo, sen hem till joar och där satt vi och började dricka igen.
Sen krogen, och nivå 22 tror jag det heter, glömmer fort. Sen har jag svaga minnen faktiskt..
Idag åt jag 6 pommes, till jag kom hem vid halv 9, då åt jag en knäcke, sen höll jag på att spy. magen vänjer sig vid att inte äta (Y)
Sen har vi inte fått många timmar sömn, så sov hela resan hem, 6 h. Kommer nog ta tid innan jag somnar ikväll, fast jag känner mig grymt trött..

Imon ska jag träffa malin iaf har jag bestämt :)

kort från helgen kanske ni vill se!


HA-HA-HA. jag är förjävla nykter (Y)

jag är så SÖT. NOT. Härliga rosiga kinder jag får när jag dricker!

nej inte photoshop, men himlen blev häftig, försökte få kort på ett flygplan, jani bor jätte nära arlanda så det flyger flygplan hela tiden. AS COOLT!



Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback