Svar

2009-08-09 @ 16:31:24
Här av vi frågorna med svar,

Vilken är din favoritbloggerska och varför?
Oj, om jag ska vara helt ärlig så läser jag mest Kissies blogg, gillar allt skitsnack som man kan hitta och därifrån kan man komma till andras bloggar.

Hur många läsare har du?
Iaf 50 st om dagen, men mitt rekord är väll 85 elr ngt tror jag.

hörde att du hade en ursnygg kompis som heter Vivi, när ska du bjuda din ursnygga kompis på en riktig krogrunda så att hon inte kan stå?
Oj, svårt :O Varje gång jag träffar henne på krogen brukar båda vara stupfulla och de andra gångerna då vi inte träffas hamnar jag på krogen utan att direkt ha planerat det. Men snart tkr jag minsan det får bli av!

vad är det värsta du vet med bloggvärlden?
Jag vet faktiskt inte, jag har inte blivit utsatt för ngr värre grejer, men tråkiga kommentarer eller så är väll ingen höjdare eller att folk snor av andra. Men så är det väll på internet över huvudtaget egentligen.

Hur länge har du bloggat och varför började du?
Jag har bloggat sen i december tror jag, då fick jag min bärbara datorn och fick för mig att jag skulle bli en sån café bloggare eller festival bloggare till sommaren. Sen nu kan man gå tillbaka och kolla vad som hänt i ens liv, det är faktiskt roligt.

Hur är du som person?
Det vet jag knappt själv, jag är olika mot de jag känner väl och de jag inte känner så speciellt mkt. Har en ytlig personlighet typ och en som jag skyddar. Jag vet inte varför. Men jag döljer mkt sidor för folk jag inte känner, ofta de dåliga. Som att jag kan bli sjukt arg, gråta hysteriskt eller vara grymt envis. Sånna sidor kan jag dölja mot de jag inte känner speciellt väl. Sen är jag oftast glad och rolig att umgås med, impulsiv, spontan. Jag vet inte, gillar att höra hur andra beskriver mig. Oftast glada minnen :)

Hur visar du att du tkr om ngn?
Oj. Svårt. Jag kan inte visa sånt. Är väldigt dålig på känslor, vet inte hur jag ska hantera dom eller använda mig av dom. Men oftast brukar jag säga det, folk märker på mig, jag är en annan person mot de som jag tkr om på ett sätt. Blygare iaf.

Vad är det värsta du har varit med om?
haha, skämtar ni? Jag tänker verkligen inte skriva om sånt här, jag tror ingen jag känner vet om det värsta jag varit med om och ingen lär få ur mig det heller. Sånt gömmer jag och håller gömmt.

Många frågor som var samma, men här var de mesta iaf :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback