vad händer?

2009-08-26 @ 12:50:23
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5662215.ab

jag tycker allt detta är helt sjukt, att sånt här kan hända. Helt galet.
Jag har diskuterat dessa morden mkt med Annika, vi har försökt komma fram till vad som händer för att detta ska hända. Vi hade många olika ideer på hur det kan ha gått till.
Therese mordet tkr jag har börjat lösas nu, sen var jag inte helt insatt i det fallet, direkt när jag hörde om det visste polisen att det var ett jämngammalt par så.

Borås mordet är ju inte löst än, men det är ännu sjukare, att det händer i Borås. Jag hade direkt som idé när det hände att det inte var planerat, för då hade kroppen inte hamnat där den var, 2 m från en busshållplats. Då hade han tänkt och vetat hur han skulle göra för att komma undan med det. Sen hade folk sett dom bråka, det kan ju ses som ett motiv för honom. Men blä. Jag fattar inte, att de kan slå snett så jävligt att de bara blir svart tills han ser henne ligga där död.
Jag vet själv att de kan slå svart för mig, men fan vad arg jag måste vara då.
Vad som gjort honom arg kanske aldrig kommer fram? Droger eller alkohol. Eller så var han på henne och hon sa nej? Som är kombinerat med droger eller alkohol. Vem vet.
Det värsta är som de står i texten, de har kännt varandra sen länge tillbaka.

Nej jag har svårt att släppa allt det där, det kommer närmare och närmare hela tiden.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback