whaaaaaa

2009-08-27 @ 17:14:57
jag kommer döööö!!!!!!
en kompis jag träffade för 1 dag sen igår eller i förrgår har svininfluensan sen hon kom hem från napa. JAG KOMMER MED FÅ DET, mådde as illa igår. så fick jag reda på att hon hade det idag och hennes lillasyster eller ngt, jag kommer med få det och dö.
hahaha. jag är så paranoid. Men hur hemskt är det inte? jag hatar att vara sjuk, då kanske man får gå till farbror med vita långa rockar och sjukhuset. blä blä blä!
 nej, jag hoppas det är lungt. Ska ju till storstaden imon med, kanske för sista gången :/ hoppas inte.

Men vi får se.
Ska kanske ner til stan med Malin ikväll och kolla på miss Li. Men jag ve tinte om jag orkar, ska upp typ 7 imorgon. Bussen är fullsatt med, så kommer bli varmt och trångt. 6 timmars resa (Y) tur att jag har datorn(A). Men nu ska jag krama den hela helgen så den inte försvinner med.

Men aja, ska vidare nu. Någon annan som ska ner till staden ikväll?


PUSS


Kommentarer
Postat av: Maja

Nej vad jobbigt med Svininfluensa. Men du borde inte vara så rädd, för det är inte värre än en vanlig influensa. Det är bara så överdrivet för att det heter SVINinfluensa. Eller nåt :)

2009-08-27 @ 18:38:50
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: SKVALLERBLOGGEN

åååh, tack så mycket! :)

det är så roligt när folk gillar det man skriver! :)



för övrigt så var din header skit snygg, den var liksom annorlunda! :) det är viktigt, för det är så man stannar till^^ :)

2009-08-27 @ 19:42:10
URL: http://bloggkrig.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback