yes

2009-08-24 @ 20:41:23
Imorgon blir det eventuellt jobb på dagen, jag ve titne, vi får se. Sen bränneriet, alla får följa med, just nu är det annika, david jag och paso. men vi får väll se om malin orkar, men hon kommer garanterat gnälla om att hon har skola på onsdag, kan jag säga innan hon läst detta och blir sur för att jag skriver det :P
Men vi får se, blir nog nice (Y).
Jag ber till gudarna att allt inte går åt helvette så ja gkommer iväg till stockholm på fredag! I really do.

Jag har bestämt att jag vill gå socionom linjen nu om ngt år, måste plugga massa ämnen på högskolan först innan de anser mig som en bra person och har rätt ålder inne. Men jag läser massa hemsidor och olika behandlingshem som kanske vill ha mig som praktikant :)
Vi får se vad som händer!

Komplicera inte allt människor, ta allt som det kommer. Jag är expert på det och vet andra som är det också. Jag vet personer som tror det ska vara en baktanke med allt och att det måste finnas ngt ont i alla osv. Varför inte ta det när det kommer ist, inte ha massa förutfattade meningar.

Påtal om det, förutfattade meningar, det vet jag en person som har (A) Jag. Inte om allt, jag är jävligt spontan och blir ofta av med mina fördomar, men jag vet att jag har dom. Men stör mig sjukt mkt på folk som har det.

Jaja,
Glöm igår, lev idag och be för imorgon!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback