.

2009-12-04 @ 21:05:18
De som känner mig vet att jag är sjukt kluven.
Jag är lite som Gollum, faktiskt, ibland vill jag något mer än allt annat,
Sen en sekund senare kan jag totalt få fokus på något annat.
Jag kan vara helt nere i någon och sedan bara tänka vissa tankar
eller känna vissa känslor så släpper jag det.
Sen är det samma sak tvärtom.
Kan bli kär lika fort.
Det låter lite sjukt, men jag kan styra mina känslor väldigt mkt.
.
Men när det gäller folk som betyder mycket för mig kan jag inte bara säga hejdå eller bråka med dem och kunna koppla bort dom helt i mitt liv.
Det kan jag gör med ngn som inte betyder så mkt eller om jag verkligen skaddas av förhållandet.
Då gör jag det för att skydda mig och den andra personen.
Men jag tänker fortfarande på personen hela tiden eller är ledsen för det som hänt.
.
Jag sätter mig lätt hemma och gräver ner mig i mina problem.
Men idag ska jag göra motsattsen.
Jag ska träffa en jobbarkompis och försöka ha lite roligt.
.
Jag hade sagt upp vänskapen med Jani idag om det inte varit för att han verkligen är en del av mig.
Alla gör misstag, jag med.
Det hjälper inte att inte lösa det och gå åt varsitt håll.
Det hjälper ingenting.
Jag tror verkligen det kan funka mellan oss som vänner, jag vill det.
Han är min terapi mot det mesta och behöver han.
Men vi har inte samma känslor och kommer inte få det heller. 
Därför ska vi försöka träffas och försöka lösa allt.
Jag hoppas på det bästa.
Man får leva för dagen och glömma alla problem, imorgon kommer ändå nya.
.
Puss, vi hörs imon och då ska ni få se kort från plåtningen!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback