Hiss och Diss!

2009-12-09 @ 19:25:54
1. Alla roliga grupper på facebook
Måste säga att det kan göra min dag om man ser någon sjuk grupp på facebook,
senast var nog "Alla som hatar Scar för det han gjorde mot Mofasa"
Sen såg jag nu precis en grupp som hette "Scar ville ju bara väl!"
Ganska underhållande att gå in och kolla alla kommentarer och bilder.
Sen att folk gör grupper som "Emmy rakar av allt hår om vi får 1,000,000 medlemar"
Det är också helt sjukt, men underhållande!
.
2. Mys
Jag menar höstmys, det är fan det bästa som finns, man ska ta vara på hösten på det sättet.
Bara mysa med sin pojk/flickvän eller en vän och kolla på film och äta godis.
Finns nog fan inget bättre tror jag inte.
Om inte en kall öl i solen på sommaren.
Men på hösten, mys med en mysig person eller filmmaraton med en vän.
.
3. Kaffe och cigg
Finns nog inget bättre på morgonen, hur kallt eller varmt det än är.
På sommaren: Islatte och cigg
På vintern: Svart kaffe och cigg

1. Dåligt med jobb
Hatar att jag inte har ett riktigt jobb och riktigt gött med pengar. Har så jag klarar mig, inte mer.
Det är ILLA!
Hatar det, ge mig CASHFLOOOW.
.
.
Nej nu orkar jag inte dissa mer, blir bara irriterad.
Men det värsta är väll att se kakan men inte kunna äta den?
Den är lite djup. Kanske ngt smartass som fattar?

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback