Just for fun

2009-12-17 @ 19:16:37

Utseénde

1. vilken ögonfärg har du: bruna och lite knas färg i ljuset
2. hur lång är du: 168 kanske
3. vilken hårfärg har du: Svart
4. långt eller kort hår: Jag har kort hår egentligen, men använder löshår
5. piercingar i anisktet: Tungan, men ska ta i näsan igen
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: gröna
7. hur lång skulle du vilja vara: 175
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: svart eller brunt
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt
10. skulle du vilja ha piercingar : Jaaaaa

Senaste du

11. åt mat: Macka
12. drack: Latte
13. du fick sms av och vad de stod: hemligt. Jasså okej :P Jodå men var ju tvungen att gå upp föööör tidigt. haha puss
14. du skrev sms till och vad du skrev:  hemligt. Jag är inte avensjuk kan jag lova!
15. sa: "Adam skona mina brott, Hur tänkte du nu?"
16. kramade: Ingen aning

kärlek

21. är du singel: Yes
22. ditt förra förhållande va med: Andreas
23. ditt längsta förhållande: Lite mer än ett år sen hade vi paus och var tillsammans ett år till 
24. med vem då: Andreas
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Jonas
26. är du fortfarande kär i personen ovan: Nej
27. gillar du någon just nu: Mm
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: haha, jag har INGEN aning, beror på hur man ser seriös
29. vill du vara singel: Oftast
30. vill du gifta dig: Absolut inte än
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Har ingen just nu
32. Vem var det du kysste sist: Jani

vänskap

33. de som vet mest om dig: Jani och Annika. 
34. den vän som du har kännt längst: Cecilia
35. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: både och
36. någon du saknar att umgås med: Lotta
37. en av dina bästa flickkompisar: Annika 
38. någon kompis som bor långt ifrån dig: Jani 
39. den du har mest minnen med: Andreas tror jag eller Malin
40. bra vänner du inte träffar ofta: Jossan
41. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: haha, jaaaaa.

övrigt

42. musiksmak: mycket olika, men mest sleaze
43. sport: det var tider då man höll på med sånt
44. galen eller lugn: galen
45. har du någon gång hört att du sjunger bra: jaaaa, desvärre
46. dricker du alkohol: pfc :)
47. har du hört att du borde bli modell: Japps, men nejtack
48. något speciellt du alltid har på dig varje dag: underkläder, leggins har jag i nästan alla väder
49. vad tänker du på just nu: hemlis
50. vem saknar du? hemlis



Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback