Teamwork

2009-12-15 @ 12:44:08
Sitter på teamwork just nu med min handledare.
Hon hjälper mig med mitt CV och personligt brev just nu,
eller ja inte precis just nu, men innan.
Det kändes bra att få feedback på det.
Jag har inte berättat det för er än men jag har fått svar från ett jobb i Norge.
Jag ska på arbetsintervju eventuellt innan jul, om det inte blir för tight med tid.
Som barista, ska få utbildning i det osv.
Jag får hoppas.
.
Men jag kommer sakna Sverige och alla mina vänner.
Blä.
Men jag behöver komma iväg och känna på nytt vatten, jag gör väll ingen nytta här just nu.
Jag kommer tjäna runt 26 000 Svenska kronor i månaden.
Vilket jag aldrig kommer göra åt eftersom jag isf kommer bo i en stad 11 mil från Norge med 500 invånare (Y)
Sen boendet är isf fixat och vet inte hur dyrt det är att bo där men inte för dyrt hoppas jag.
Jag vet en person jag kommer sakna, därför jag tvekar lite.
Jag hoppas vi kan träffas ändå och prata på telefon.
.
Men nu ska jag ut och röka så ska jag ge mer information sen.
Ska strax på seminarium, sen ska jag ringa arbetförsmedlingen.
Pusspussssss!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback