Lördag 1

2009-02-14 @ 10:20:43
puuuh, jag överlevde gårdagen, fredag den 13e ger mig kalla kårar.. Men jag är glad att jag även överlevde denna :) Jag känner mig dock inte speciellt bra, börjar få ont i halsen och sådär :( Men jag ska offra mig för jobbet, båda ställena behöver mig idag. Så först ska vi se om Anders ringer, sen blir det city ikväll.. Men det var en trevlig alla hjärtans dag ja! Jag får väll se vad som händer och fötter..
Men jag har blivit utbjuden iaf, det är ett plus, så man slipper sitta inne, ah, nu ska jag ju jobba så det blir väll inne ändå iof. Men jag jobbar till 8, sen får vi se..

Men grattis alla, eller, ha en bra alla hjärtans dag. Sitt nu hemma och gulligulla massor åt mig med :) För nunnan ska arbeta röven av sig!

Sen föresten, vet inte om mina trogna bloggläsare vet om detta, men jag har planerat tre saker som ni måste få veta! Först nu den 27 Februari blir det glam slam i Växjö, kommer 4 band dit, b.la hardcore superstar, gimini five och 2 till :) Sen 7 mars kommer HÅKAN HELLSTRÖM till åhaga. All min kärlek till honom! Sen i sommar den 22/6 - 27/6 blir det peace and love. Om jag och malin får tag i biljetter, det hoppas jag verkligen! Vet inte hur fort dom blir slutsålda. Men jag ber till de högre gudara, vill INTE missa, Håkan, Dia psalma och Backyard babies. pleaaaase tell me Im not.

Men nu blir det jobb jobb jobb :) Puss på nosarna!


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback