Tisdag 1

2009-02-24 @ 16:11:53
Är det så konstigt att ingen tycker om dig? Du är så självupptagen, allt handlar om dig och ditt liv. Jag är så trött, jag förstår att folk gör som dem gör, nu gör jag likadant. Tjing på dig förhelvette!
Aja, nu ska jag fortsätta med min dag.
Jag har varit i skolan och haft grupparbete och webdesign, det var väll helt okej, inget utöver det vanliga. Är bara jätte irriterad över allt och inget, hade jag inte haft något att se fram emot hade jag nog mördat någon, är så trött. Men nu lyckas jag blunda för det jobbiga, det är skönt. Ibland är det lättare än annars :) Ska bli skönt att komma ut i helgen och upptäcka nya platser och dricka alkohol med min babe! Malin, ily <3
Sen idag, nu, snart ska jag plugga. In med ett arbete som skulle varit inne i natt, men en dag hit eller dit! Imon kommer lönen, det gör mig glad glad glad, jag och marty ska fira det :D glassbufé i rådhuset, minns aldrig vad det heter, men mumma :)
Min lön räcker till min peace and love biljett, men tror jag väntar till nästa 25:e, så kan jag spara. Perfa :) Skriver lite  senare kanske. Byebye

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad har hänt? Vem hatar alla? :S hum..

2009-02-24 @ 20:41:16
URL: http://josefinesveen.blogspot.com/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback